JUAL AIR BOTOL MINERAL PUN BOLEH BUAT DUIT


Contoh paling mudah mcm mana saya buat duit adalah dengan menjual produk fizikal seperti Air Botol Mineral.

.
Hari ni saya try beli 4 kotak air mineral. 2 kotak 1.5liter dan 2 kotak 500ml. Total modal dalam RM34.00 untuk 4 kotak (beli drpd kedai😅), kalau beli dari kilang, lain pulak harga dia..😊

.
Saya plan nak jual untuk esok hari sbb saya ada juga buat bisnes air balang..

.
=====
1 box 1.5liter ada 12 botol.
Jadi total 2 box adalah dalam 24 botol.

.
1 box 500ml ada 24 botol.
Jadi total 2 box adalah dalam 48 botol.

.
Saya plan jual 1 botol besar dlm RM2 manakala 1 botol kecil dlm RM1

.
Keuntungan yang saya akan perolehi jika habis terjual adalah,

24 botol 1.5liter x RM2 = RM48
48 botol 500ml x RM1 = RM48

.
Total RM96.00

.
RM96.00 - RM34.00 modal = RM62.00 untung bersih yang saya dapat.. Ok tak ok?... Memang lumayan kan 😉

.
Hanya jual air ja, kalau korang rasa susah nak fikir apa nak dijual..
====

.
.
Sebenarnya, saya bukan nak ajak korang jual air mineral, tapi saya nak bagitahu korang, kalau korang nak buat bisnes, buat jer.. Tak perlu tangguh-tangguh..

.
Pasal modal boleh di cari.. Tak perlu besar sangat pun.. Yang penting mula dari asas dulu.

.
Tak perlu kejar dulu untung ribu-riban, korang untung lebih sikit daripada modal pun dah cukup..

.
Kemudian start lagi untuk jana pendapatan yang berterusan.

.
Kalau rasa diri tu payah nak jual produk fizikal, korang boleh jer jual produk digital. Tak perlu simpan stok..

.
Ada banyak produk digital on demand di pasaran tu, cth :

Just daftar jadi affiliate untuk produk-produk digital ni dan start buat promosi secara online di hp korang atau di pc untuk menjana komisyen affiliate korang.

.
Mana nak daftar jadi affiliate?- Jom Daftar Sini
.

=====
Oh yaa...

.
Kalau korang betul-betul nak mula menjana pendapatan yang lumayan dalam bisnes affiliate ni, korang kena belajar teknik advance bisnes affiliate daripada Tn Rahman Basri ni.

.
Korang akan belajar real daripada video tutorial step by step panduan praktikal bagaimana memulakan bisnes affiliate yang menguntungkan.

.
Dah ada ilmu ni, korang senang-senang je boleh buat duit daripada bisnes affiliate korang tu..

.
Boleh dapatkan panduan video tutorial ni disini.

.
PS: Saya just nak bagitahu korang, ada mamat ni santai-santai ja buat lebih 6 angka dengan hanya jual 1 produk affiliate tempatan sahaja..

.
Tunggu apa lagi, segera dapatkan panduan video tutorial ni.

.
Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk korang.

.
Terima Kasih
.
.
.
.
.
.
.
#WaterGenesisdotcom
#AffiliateMethod

No comments:

Post a Comment