EBOOK LAKU KERAS! LEBIH 500 COPIES TELAH TERJUAL!







Assalammualaikum W.b.t,


[EBOOK LAKU KERAS!] EBOOK INI DEDAHKAN BAGAIMANA BERNIAGA DI SHOPEE DENGAN BETUL SEHINGGA MAMPU MENJANA SALE 4 ANGKA SEMINGGU!

..SEYES..LEBIH 500 COPIES TELAH TERJUAL SEJAK IA DILANCARKAN & RAMAI YANG DAH BERJAYA MILIKI AKAUN KEDAI SENDIRI DI SHOPEE LEPAS APPLY ILMU BERHANTU NI.
.
.
Semua orang boleh buat & daftar free akaun di shopee.. tapi tak semua orang mampu buat sale di shopee. Betul?.. Mungkin anda hanya tahu membeli barang sahaja di shopee... Tapi, rugilah kalau asyik keluar duit sahaja bila masuk dan guna apps Shopee tu.. Apa kata kita tukar dan buat duit pula dengan apps Shopee tu? Mana tahu anda boleh jana pendapatan lumayan dan menjadi jutawan di Shopee!.
.
.
.
Segala rahsia, segala strategi power, segala teknik paling killer yang terbukti berkesan ada dalam Ebook Bisnes Shopee ni!
.
Ya.. ebook ini yang anda nanti-nantikan selama ini, ebook yang bakal mengubah landskap bisnes di shopee anda untuk lebih mencanak-canak naik tanpa perlu berhabis wang promosi beribu-ribu ringgit. Hanya ilmu yang betul, hanya teknik yang tepat, wang dari sale anda di Shopee masuk macam air laju! Anda pasti tak rugi berkali-kali ganda.
.
.
"APA LAGI YG BEST DGN EBOOK NI TUAN"?

Ebook ni akan tunjukkan langkah demi langkah , dari mula daftar akaun di shopee, cara nak masukkan barang hinggalah sampai kepada nak pos barang tu kepada pembeli!
.
.
Memang Complete!
.
.
Antara perkara-perkara penting yang ditulis di dalam ebook ini ialah...
.
(√) Cara mendaftar dan set kedai anda! Sama ada menggunakan apps di smartphone atau di browser komputer anda! Ada ditunjukkan kedua-dua caranya!
.

(√) Cara masukkan produk ke dalam kedai Shopee anda! Dalam bab ini, memang ada di share Tips-tips berkaitan pemilihan gambar yang mahu dimasukkan serta apakah bentuk dan contoh description yang terbaik yang boleh anda gunakan!
.

(√) Cara nak menguruskan order!.. Ini pun penting juga! Bila dah dapat order, macam mana nak bungkus? Borang apa nak print?, Macam mana kalau tetiba stok habis pula? Apa nak buat? Semuanya ada di terangkan dalam bab mengurus order!
.

(√) 6 Langkah Setel Problem barang Tak Sampai/Rosak!
Ya! Dari beratus-ratus barang yang kita hantar kepada pelanggan, mungkin akan ada 1-2 yang rosak atau gagal diterima oleh pihak pelanggan! Jadi, dlm ebook ni akan share langkah-langkah yang boleh anda lakukan untuk menghadapi pelanggan yang sedang marah agar mereka tenang dan cool down serta tidak meninggalkan bad rating di kedai anda!
.

(√) 4 Teknik Promosi yang boleh anda gunakan di dalam Shopee untuk mempromosikan kedai anda ke tahap maksimum agar lebih ramai yang akan nampak kedai dan produk anda!
.

(√) Anda masih tiada produk untuk dijual? Dalam ebook ni juga ada kongsikan 5 pihak yang boleh anda "Usha" untuk mendapatkan bekalan produk jualan anda di Shopee!
.

(√) Anda tiada modal untuk beli & simpan stok produk?, Juga jangan risau! Ada 3 kaedah niaga yang akan dikongsikan kepada anda yang mana, ianya tidak memerlukan anda untuk menyimpan stok untuk mula berniaga di Shopee!
.

(√) Apa yang lebih menarik!, Dalam ebook ni akan kongsikan juga "Pembekal Dropship" yang power dan boleh dipercayai! Pembekal ini ada lebih 100,000 produk yang boleh anda jual!, Jadi tiada lagi alasan untuk anda tidak mula berniaga di Shopee!
.

(√) Teknik 1000 Follower Seminggu! Hah! Ini teknik RAHSIA bagaimana mendapatkan follower yang ramai untuk kedai Shopee anda dalam masa yang singkat! Teknik ni "Advance" sikit! Anda takkan jumpa teknik ni di mana-mana website atau di mana-mana ebook yang lain! :)  
.
.
OH WOW! Apa tunggu lagi, sebelum ebook ni di tutup jualan, sebelum harga ebook ini dinaikkan. Jomm set up kedai anda sendiri di Shopee dengan teknik-teknik yang memukau ni..!
.
.

"TUAN, MCM NE NK DPTKAN EBOOK NI? TAKUT TAK SEMPATTT...
.
.
...SABAR
...SABAR
...SABAR
.
.
TAPI SEBELUM TU, JIKA ANDA DAPATKAN EBOOK BISNES SHOPEE NI HARI INI JUGA! ANDA AKAN DIBERIKAN 3 LAGI EBOOK BONUS ISTIMEWA YANG DAPAT MELENGKAPKAN LAGI ILMU ANDA UNTUK BERNIAGA DI SHOPEE'!
.
.
"OMAIGAD,, ADA FREE KE?? NAK KENA CPT2 NI!"
.
.
Jangan tunggu harga dah  MENCANAK NAIK atau jualan DITUTUP, baru TERKEDEK-KEDEK nak order! Mudah jer.. Anda just perlu KLIK kt link dibwh ni..
.
============================

============================

ATAU
======================
======================
.
.
[AMARAN] - DIINGATKAN, EBOOK INI BUKANLAH SESUAI UTK SEMUA ORG.. TAPI KHAS UTK MEMBANTU ANDA BERMULA DENGAN PANTAS TANPA ANDA PERLU MEMBUANG MASA, TENAGA DAN WANG DI DALAM MENCUBA DAN MENCARI-CARI CARA YANG BETUL UNTUK MULA BERNIAGA DI SHOPEE..
.
.
ORAIT, LAGI SEKALI NAK PESAN, JIKA JUALAN DITUTUP ATAU HARGA MENCANAK NAIK, KORG JGN NAK SIBUK2 MERAYU TAU UTK DPTKAN EBOOK NI.. TAK DILAYAN K...

.
OPPS.. TUNGGU japp.. KALAU KORG NAK TENGOK 3 BUAH EBOOK BONUS SPECIAL TU,
.
.
Klik link kat bawah ni untuk tengok ebook bonus tersebut!.. Tidak cukup dgn 3 ebook bonus yang power!, anda juga akan dapat akses ke SUPPORT GROUP KHAS untuk anda yang mendapatkan ebook ini pada hari ini!
.
============================

============================
 
ATAU
======================
======================
.
.
.
Ni nak tanya ler, ada yang berminat nak dapatkan info-info update selanjutnya tentang ebook bisnes shoppe ni? Kalo ada , sila KOMEN "sy nk" di ruangan komen kt bwh ni..
.
.
.
ps : Sapa yg tak komen, tak dpt info & update yer..

pss : Anda juga boleh klik pic dibawah untuk terus dapatkan ebook ini!

.


Sekian,
Terima Kasih





















Copyright | Sky7Figure | HHI | 2018

No comments:

Post a Comment