Dulu Main 1-3 sale jer, Sekarang Berdesup Sampai 23 sale sebulan!..



Assalammualaikum & salam sejahtera,


Hari ni saya nak share bagaimana saya menjana hampir-hampir cecah 4 angka sebulan dengan hanya 1 platform bisnes affiliate sahaja iaitu di klikjer :)


Saya mengenali platform klikjer ni pada awal tahun 2016 yang lalu.


Oleh kerana saya memang zero ilmu dalam mempromosikan ebook, sale yang saya hasilkan hanya sekitar 1 hingga 3 sale sahaja sebulan.. 


Hasil jualan ini berlarutan sehinggalah ke tahun 2018.


Namun, pada awal Oktober 2018 yang lalu setelah saya mempraktikan 1 Teknik Advance Affiliate yang saya beli beberapa bulan yang lalu, ternyata ia membuahkan hasil. 


Banyak try & error yang saya lakukan sebelum berjaya hasilkan jualan hampir setiap hari dengan bisnes affiliate ni.



Lihat Hasil Jualan Saya Sebelum Menggunakan Teknik Advance Ini :









Dan Ini Pula Hasil Jualan Saya Setelah Mempraktikan Teknik Advance Affiliate Ini :

Alhamdulillah, Hampir Setiap Hari Ada Sale :)








Email Notify Daripada Pihak Admin Klikjer Bagitahu Ada Sale Yang Sudah Berjaya Disahkan :





























Dan Ini Pula Jumlah Hasil Jualan Yang Saya Perolehi Pada Bulan Oktober 2018


23 Sale berjaya dihasilkan :)





Hari Ni (2/11/2018) Komisyen Bulan Lepas Telah Berjaya Landing Dalam Akaun Bank Saya :)


Alhamdulillah









Amacam? ok tak ok?


Kalau dah tahu cara macam mana nak buat promosi affiliate dengan betul, In Shaa Allah, memang mudah untuk kita buat sale dengan affiliate :)


Anda nak tips mudah macam mana nak main dengan komisyen bisnes affiliate ni?


1st anda kena kaji dan cari produk or ebook yang ada demand tinggi, contoh paling mudah untuk 
anda tengok, ada di sini ==> KLIK SINI


TEKNIK MARKETING pula?


Baik, saya sangat-sangat syorkan anda guna Teknik Advance affiliate yang saya guna ni iaitu Affiliate Method!


Apa Affiliate Method ni? 


Baiklah, affiliate method ni adalah merupakan panduan praktikal dalam bentuk video bagaimana memulakan bisnes affiliate yang menguntungkan. 

Kalau anda nak tahu lebih details sila KLIK SINI 


Untuk tempahan terus, boleh klik button di bawah ya!



Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda. 

p.s : Pelaburan yang anda keluarkan untuk mendapatkan ilmu ini sangat berbaloi. Ilmu yang anda dapat anda boleh pakai sampai bila-bila takkan habis. Jika anda berminat, anda boleh teruskan pembacaan anda untuk dapatkan video ini dengan harga istimewa di SINI.

p.s.s : Anda mahu chat dengan saya via Whatsapp? sila masuk link WASAP ini!









[Sponsor Ads]

Mahu Belajar Bagaimana Jana 4 Angka Seminggu Berniaga Di Shopee? klik pic di bawah!










No comments:

Post a Comment